Eric Leurquin wordt Creative Director bij WeWantMore

Eric Leurquin trekt na 9 jaar als Head of Design bij BBDO naar designstudio WeWantMore als Creative Director Branding, in duo met Sébastien Greffe. Bij BBDO Design stond hij aan het roer van strategische rebrandings waaronder die van Stad Brussel, Fluvius, D’Ieteren en Port of Antwerp. Eric Leurquin: “Kiezen voor WeWantMore is kiezen voor waar mijn hart ligt. Merken bouwen en compromisloos design op het kruispunt van strategie, branding, interieur en product design. Een hele eer om de creatieve visie van een studio als WeWantMore mee te mogen vormgeven.”
Het branding team wordt ook versterkt door designer Gilles Valkenborg, die voordien aan de slag was bij Bonka Circus. Zijn start bij WeWantMore is eigenlijk een terugkeer — hij begon enkele jaren terug zijn designcarrière als stagiair bij de studio.
WeWantMore is een Antwerpse designstudio met 2 specialisaties. De studio ontwerpt zowel interieurs als brandings voor groeiende en gevestigde merken zoals SPA, ALL - Accor Live Limitless, Neuhaus, Cristal, Brussels Philharmonic, Mövenpick en GIMBER.
Foto: Eric Leurquin en Sébastien Greffe
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]