De CAD slaat een nieuwe weg in met een doorgewinterde publicist aan het hoofd. Eric Maquet, het hoofd van het College of Art & Design, deed een beroep op Eric Vanden Broeck om operationeel directeur te worden in een vlotte opvolging. Die begon zijn carrière in 1987 bij HHD Ogilvy, ingehuurd door Emmanuel Hollander, die volgens hem zijn reclamepapa was. als art director werkte hij tien jaar bij netwerkbureaus (DDB, Mc Cann) en ten slotte bij Young&Rubicam, waar hij 10 jaar lang creatief directeur, CEO en country chairman was en toezicht hield op de bureaus Y&R en Wunderman.
In 2011 richtte hij zijn eigen bureau op, The Manifest, dat hij 10 jaar lang leidde. Nog steeds betrokken bij de werkvloer werkt hij op strategisch niveau samen met het bureau Hilarious, waarvan hij zegt versteld te staan van de energie en knowhow.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]