De CAD slaat een nieuwe weg in met een doorgewinterde publicist aan het hoofd. Eric Maquet, het hoofd van het College of Art & Design, deed een beroep op Eric Vanden Broeck om operationeel directeur te worden in een vlotte opvolging. Die begon zijn carrière in 1987 bij HHD Ogilvy, ingehuurd door Emmanuel Hollander, die volgens hem zijn reclamepapa was. als art director werkte hij tien jaar bij netwerkbureaus (DDB, Mc Cann) en ten slotte bij Young&Rubicam, waar hij 10 jaar lang creatief directeur, CEO en country chairman was en toezicht hield op de bureaus Y&R en Wunderman.
In 2011 richtte hij zijn eigen bureau op, The Manifest, dat hij 10 jaar lang leidde. Nog steeds betrokken bij de werkvloer werkt hij op strategisch niveau samen met het bureau Hilarious, waarvan hij zegt versteld te staan van de energie en knowhow.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]