Esomar viert 70ste verjaardag met festival
ESOMAR, de internationale organisatie voor data-analyse, marktonderzoek en -inzichten, viert haar zeventigste verjaardag met een uniek festival in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Van 10 tot en met 13 september 2017 verwelkomt Amsterdam professionals en hun baanbrekende inzichten op ESOMAR Congress: dé innovatiehotspot voor de branche gericht op data, onderzoek en marktinzichten. Tijdens het festival laten internationale merken - zoals Microsoft, Pepsi, Nestlé, Air France-KLM, Coca-Cola en easyJet - zien hoe zij business intelligence en marktinzichten inzetten om strategieën en producten te ontwikkelen voor hun organisatie. Ook toonaangevende Belgische en Nederlandse bedrijven zullen spreken op het festival. Zij presenteren casestudy’s om te illustreren hoe data, onderzoek en marktinzichten hun business en merk beïnvloeden. Martijn Helder en Hans Zijlstra van Air France-KLM bespreken de transformatie van hun CMI-afdeling – die leidde tot meer customer power en een outside-in-denkwijze binnen het bedrijf. Katia Pallini en Annelies Verhaeghe van InSites Consulting België schetsen de toekomst van automatisering en de opkomst van robots, terwijl Anneke Quinn-de Jong van Philips International ingaat op de transformatie van onderzoek. Registeren kan via de website.