Eten of kijken?


Onderzoeksbureau Nielsen publiceerde zijn nieuwe Global Generational Lifestyles Report. Het uitgebreide rapport hier samenvatten is bijna ondoenbaar, we beperken ons tot enkele opvallende feiten. Zoals: slechts minder dan 30% van de gezinnen in België zegt dat maaltijden vrij van enige technologie zijn - televisie, smartphone enzovoort. Dat maakt van België het meest aan technologie verslingerde land ter wereld (althans tijdens de maaltijd). Gemiddeld is dat 43%.
En al blijft televisie de meest favoriete vrijetijdsbesteding bij alle generaties samen, bij Generatie Z blijkt lezen de meest favoriete bezigheid. Meer dus dan televisie, maar ook meer dan het spelen van video- en onlinegame en meer dan het bezig zijn met sociale media. Meer weten? Download hier het volledige rapport.


CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


