Onderzoeksbureau Nielsen publiceerde zijn nieuwe Global Generational Lifestyles Report. Het uitgebreide rapport hier samenvatten is bijna ondoenbaar, we beperken ons tot enkele opvallende feiten. Zoals: slechts minder dan 30% van de gezinnen in België zegt dat maaltijden vrij van enige technologie zijn - televisie, smartphone enzovoort. Dat maakt van België het meest aan technologie verslingerde land ter wereld (althans tijdens de maaltijd). Gemiddeld is dat 43%.
En al blijft televisie de meest favoriete vrijetijdsbesteding bij alle generaties samen, bij Generatie Z blijkt lezen de meest favoriete bezigheid. Meer dus dan televisie, maar ook meer dan het spelen van video- en onlinegame en meer dan het bezig zijn met sociale media. Meer weten? Download hier het volledige rapport.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]