Eten of kijken?
Onderzoeksbureau Nielsen publiceerde zijn nieuwe Global Generational Lifestyles Report. Het uitgebreide rapport hier samenvatten is bijna ondoenbaar, we beperken ons tot enkele opvallende feiten. Zoals: slechts minder dan 30% van de gezinnen in België zegt dat maaltijden vrij van enige technologie zijn - televisie, smartphone enzovoort. Dat maakt van België het meest aan technologie verslingerde land ter wereld (althans tijdens de maaltijd). Gemiddeld is dat 43%.
En al blijft televisie de meest favoriete vrijetijdsbesteding bij alle generaties samen, bij Generatie Z blijkt lezen de meest favoriete bezigheid. Meer dus dan televisie, maar ook meer dan het spelen van video- en onlinegame en meer dan het bezig zijn met sociale media. Meer weten? Download hier het volledige rapport.
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]