Eten of kijken?

Onderzoeksbureau Nielsen publiceerde zijn nieuwe Global Generational Lifestyles Report. Het uitgebreide rapport hier samenvatten is bijna ondoenbaar, we beperken ons tot enkele opvallende feiten. Zoals: slechts minder dan 30% van de gezinnen in België zegt dat maaltijden vrij van enige technologie zijn - televisie, smartphone enzovoort. Dat maakt van België het meest aan technologie verslingerde land ter wereld (althans tijdens de maaltijd). Gemiddeld is dat 43%.
En al blijft televisie de meest favoriete vrijetijdsbesteding bij alle generaties samen, bij Generatie Z blijkt lezen de meest favoriete bezigheid. Meer dus dan televisie, maar ook meer dan het spelen van video- en onlinegame en meer dan het bezig zijn met sociale media. Meer weten? Download hier het volledige rapport.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]