Ethias en Kotplanet helpen studenten omgaan met hun fails

Ethias gaat samenwerken met Kotplanet, het Belgische 100% digitale medium gericht op studenten en hun leven, om een op maat gemaakte nationale campagne te lanceren: “Fail Awards”. De campagne is een vervolg op de huidige “Fail Better”-campagne van Ethias, maar dan specifiek gericht op studenten.
Met “Fail Awards” wil Ethias fails van studenten omzetten in leermogelijkheden. Een brandende magnetron of overstroming? Ethias heeft alles onder controle. Via Instagram reels en TikTok krijgen studenten advies om met dergelijke noodsituaties om te gaan, met een humoristische draai natuurlijk om te helpen relativeren. en worden ze herinnerd aan alle verzekeringen die hen het leven makkelijker kunnen maken.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]