Ethias gaat samenwerken met Kotplanet, het Belgische 100% digitale medium gericht op studenten en hun leven, om een op maat gemaakte nationale campagne te lanceren: “Fail Awards”. De campagne is een vervolg op de huidige “Fail Better”-campagne van Ethias, maar dan specifiek gericht op studenten.
Met “Fail Awards” wil Ethias fails van studenten omzetten in leermogelijkheden. Een brandende magnetron of overstroming? Ethias heeft alles onder controle. Via Instagram reels en TikTok krijgen studenten advies om met dergelijke noodsituaties om te gaan, met een humoristische draai natuurlijk om te helpen relativeren. en worden ze herinnerd aan alle verzekeringen die hen het leven makkelijker kunnen maken.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








