
Euro Center verdwijnt uit het straatbeeld, in de plaats daarvan ziet een nieuwe keten het licht: Kitchen Market. Euro Center, tot nader order enkel actief in Wallonië, heeft 18 winkels en stopt met de verkoop van computers, televisies en telecom en zet voortaan de keuken centraal. Eigenaar Menatam heeft al een keten van keukenwinkels, èggo. Waar èggo (met 48 winkels in heel België) vooral premiumkeukens verkoopt, zal Kitchen Market de meer prijsgerichte klanten bedienen. Die keten roept een "Kitchen Market" Academy in het leven en zal werken met recepten van Alice Délice, waarmee zal worden samengewerkt voor shop-in-the-shops.
Achter al die veranderingen schuilt het bureau Lielens, dat Menatam hielp bij de algemene strategie, het productenuniversum, de creatie van het merk en het logo, alle grafisch design en veel meer, zoals een radiocampagne (vanaf oktober), folders, de website en een televisiecampagne (vanaf november).

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]