Euro Center verdwijnt uit het straatbeeld, in de plaats daarvan ziet een nieuwe keten het licht: Kitchen Market. Euro Center, tot nader order enkel actief in Wallonië, heeft 18 winkels en stopt met de verkoop van computers, televisies en telecom en zet voortaan de keuken centraal. Eigenaar Menatam heeft al een keten van keukenwinkels, èggo. Waar èggo (met 48 winkels in heel België) vooral premiumkeukens verkoopt, zal Kitchen Market de meer prijsgerichte klanten bedienen. Die keten roept een "Kitchen Market" Academy in het leven en zal werken met recepten van Alice Délice, waarmee zal worden samengewerkt voor shop-in-the-shops.
Achter al die veranderingen schuilt het bureau Lielens, dat Menatam hielp bij de algemene strategie, het productenuniversum, de creatie van het merk en het logo, alle grafisch design en veel meer, zoals een radiocampagne (vanaf oktober), folders, de website en een televisiecampagne (vanaf november).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]