Euro Center wordt Kitchen Market


Euro Center verdwijnt uit het straatbeeld, in de plaats daarvan ziet een nieuwe keten het licht: Kitchen Market. Euro Center, tot nader order enkel actief in Wallonië, heeft 18 winkels en stopt met de verkoop van computers, televisies en telecom en zet voortaan de keuken centraal. Eigenaar Menatam heeft al een keten van keukenwinkels, èggo. Waar èggo (met 48 winkels in heel België) vooral premiumkeukens verkoopt, zal Kitchen Market de meer prijsgerichte klanten bedienen. Die keten roept een "Kitchen Market" Academy in het leven en zal werken met recepten van Alice Délice, waarmee zal worden samengewerkt voor shop-in-the-shops.
Achter al die veranderingen schuilt het bureau Lielens, dat Menatam hielp bij de algemene strategie, het productenuniversum, de creatie van het merk en het logo, alle grafisch design en veel meer, zoals een radiocampagne (vanaf oktober), folders, de website en een televisiecampagne (vanaf november).

PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]