Euro Effies voor Air en FamousGrey

Awards / News

aldi uk carrotIn het stijlvolle gebouw van de Club van Lotharingen (Brussel) vond op 17 oktober de awardshow van de Euro Effies plaats. Belgische bureaus mochten driemaal juichen. Grey Europe won de titel van Euro Effies Agency of the Year. En de Grand Prix 'for outstanding work' was weggelegd voor McCann UK voor de campagne Kevin The Carrot - Making Christmas Amazing, gemaakt voor Aldi.

https://www.youtube.com/watch?v=5GGPDVJlGSI

FamousGrey en Famous Relations kregen een bronzen Euro Effie voor de #DiningForBrussels voor De Tijd en L'Echo, in de categorie Positive Change Europe Social Good - Brands.DiningForBrussels_NL_keyvisual

#CallBrussels voor Visit Brussels, van Air en Whyte Communications, kreeg tweemaal zilver, in de categorieën Brand Experience en Media Innovation.

De volledige lijst van winnaars vindt u op de website van EACA. Er waren dit jaar in totaal 25 awards voor 18 campagnes uit negen landen. De jury bestond uit een selectie van seniors aan bureauzijde en adverteerderszijde en Alexander Schlaubitz, vice-president Marketing bij Lufthansa, was de voorzitter.

De Euro Effies zijn een organisatie van de European Association of Communications Agencies (EACA) in partnership met Euronews en met de steun van Google, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief en Viva Xpress Logistics.