Eurobest 2024: dit zijn de Belgische winnaars

Awards / News

De Belgische creativiteit schittert opnieuw op het internationale podium van Eurobest 2024. Die wedstrijd bekroont de meest innovatieve ideeën van Europa. We hadden de shortlist al aangekondigd en hier zijn nu de Belgische winnaars.

De editie van dit jaar kende een opmerkelijke stijging van het aantal inzendingen (+33%) en benadrukt de dynamiek en de impact van de Europese creativiteit, onder meer door de heropleving van de traditionele media.

De BELGISCHE winnaars:

Brand Experience & Activation Eurobest
Bronze Eurobest
Tech-Led Brand Experience

MEMORY SHOTS - KODAK
HAPPINESS, AN FCB ALLIANCE, Brussels

Eurobest Film

Silver Eurobest
Media/Entertainment

SKUNK - TVSPOT
CZAR, Brussels / MORTIERBRIGADE, Brussels

 

SKUNK - TVSPOT

Eurobest Film
Bronze Eurobest (The Funeral)
Silver Eurobest (The Robery)
Consumer Goods

AXE/LYNX
CZAR, Brussels (als productiebedrijf voor LOLA MULLENLOWE, Madrid)

Eurobest Healthcare 

Gold Eurobest
Non-profit/Foundation-led Education & Awareness
+

Eurobest Media

Silver Eurobest
Use of Audio Platform

CALL GLENN
CHILD FOCUS, VML BELGIUM, Antwerp / WUNDERMAN THOMPSON, Antwerp
(ESSENCEMEDIACOM, Brussels pour la partie Media)

 

CALL GLENN

En niet te vergeten: de campagne van Serviceplan Group Belux voor een klant van Serviceplan Hamburg: COULD IT BE THIS EASY? OTTER, voor Sandoz Deutschland / Hexal AG, die een GOLD en een SILVER won in de categorieën Audio & Radio (Script & Healthcare).
 
Credits: Serviceplan Group Belux voor cliënt Serviceplan Hamburg – creatief duo Marc Thomasset & Nathalie Strybos