Voor Eurobest staat het vast: Mercedes-Benz is de Advertiser of the Year 2015. Dat maakte het Europese Festival van de Creativiteit vandaag bekend. Volgens Louise Benson, festivaldirecteur van Eurobest, is Mercedes-Benz een merk dat "duidelijk ontzettend begaan is met creativiteit doorheen alle communicatie." Dat Mercedes de voorbije vier jaren veel (concreet: 17) prijzen in de wacht sleepte op Eurobest, was dus zeker geen toeval. De prijs wordt op 3 december overhandigd in Antwerpen - zie ook www.eurobest.com.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]