Eurobest verklaart jacht voor geopend

eurobest

Communication / News

eurobestEurobest, het Europese festival dat jaarlijks awards uitdeelt voor creatieve communicatie en reclame in Europa, opent officieel de inzendingen. Tot en met 26 oktober kunnen creatieven hun beste werk via de website doorsturen. Nieuw dit jaar zijn de categorieën “Data Storytelling” en “Data Technology.” Eurobest kiest ieder jaar een andere stad uit om de Europese creativiteit te vieren. Dit jaar zal het festival plaatsvinden in Londen van 28 tot 30 november.

Ook de namen van de juryvoorzitters zijn intussen bekendgemaakt:

Creative Effectiveness:
Catherine Emprin, Managing Director, BETC (France)

Design:
Chris Moody, Chief Design Officer & Global Principal, Wolff Olins (Global)

Direct:
Adrian Botan, Global Executive Creative Director & President Creative Council Europe, McCann Worldgroup (Global)

Entertainment:
Mark Adams, Senior Vice President, VICE Media (UK)

Film, Print & Publishing and Print & Outdoor Craft:
Richard Brim, Chief Creative Officer, adam&eveDDB (UK)

Film Craft:
James Bland, Executive Producer/Co-Managing Director, Blink Productions (UK)

Healthcare:
Shaheed Peera, Executive Creative Director, Publicis LifeBrands (Global)

Innovation and Creative Data:
Dylan Williams, Partner & Chief Strategic Officer, Droga5 London (UK)

Interactive, Mobile and Digital Craft:
Zélia Sakhi, Partner and Head of Creative & Design, Mobiento / Deloitte Digital (Sweden)

Media:
Tim Castree, Global Chief Executive Officer, MEC Global (Global)

Outdoor and Radio & Audio:
Alexander Schill, Worldwide Chief Creative Officer, Serviceplan (Global)

PR:
Michelle Hutton, Chief Operating Officer, Europe & CIS, Edelman (Europe)

Promo & Activation and Glass:
Vicki Maguire, Co-Chief Creative Officer, Valenstein & Fatt (Grey London) (UK)