Eurodata TV Worldwide wordt Glance: Global Audience & Content Evolution. De naamsverandering komt er als weerspiegeling van de verrijking in groepsactiviteiten die er door de jaren heen zijn geweest, in lijn met de wereldwijde evoluties in televisie en video.
Eurodata TV Worldwide verzamelt al 25 jaar lang data rond televisiebereik uit de belangrijkste Europese landen. Vandaag beschikt het bedrijf, een activiteit van Médiamétrie, over gegevens van meer dan 7.000 televisiezenders in 120 landen. Onlangs heeft het nog de dienst TV Performances geïntegreerd voor tv-producenten en belanghebbenden uit de sportsector.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]