Eurodata TV Worldwide wordt Glance: Global Audience & Content Evolution. De naamsverandering komt er als weerspiegeling van de verrijking in groepsactiviteiten die er door de jaren heen zijn geweest, in lijn met de wereldwijde evoluties in televisie en video.
Eurodata TV Worldwide verzamelt al 25 jaar lang data rond televisiebereik uit de belangrijkste Europese landen. Vandaag beschikt het bedrijf, een activiteit van Médiamétrie, over gegevens van meer dan 7.000 televisiezenders in 120 landen. Onlangs heeft het nog de dienst TV Performances geïntegreerd voor tv-producenten en belanghebbenden uit de sportsector.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]