EuroMillions en TBWA brengen hommage aan kleine geluksmomentjes

Iedereen kent ze, die kleine momentjes van geluk. Dat warme gevoel bij je eerste kopje koffie ’s morgens, een heerlijk warm bad, dat to-do-lijstje dat helemaal is afgevinkt. Kun je je inbeelden hoe geweldig zo’n klein momentje zou voelen als je ook nog eens een kanjer van een EuroMillions jackpot hebt gewonnen? Dat je eerste kopje koffie ’s morgens dan nóg beter smaakt dat is zo klaar als een klontje.
EuroMillions koos voor een campagne die inspeelt op de huidige tijdsgeest waarin zorgeloosheid zoveel kostbaarder is geworden dan de exuberante rijkdom van hun legendarisch luxepaardje Paul. Gedaan met de materiële rijkdom, leve de emotionele rijkdom. Het gevoel wordt wel nog steeds met de nodige grandeur gevierd. Met dank aan De Munt werd Nessun Dorma, de beklijvende aria uit de opera Turandot, nog eens opgevoerd.
EuroMillions zegt dus samen met TBWA dag tegen Paul. Maar hij geniet naar verluidt ontzettend van zijn eerste kopje koffie ’s morgens, en zijn lege to-do lijstjes. De campagne loopt op tv, in out of home, op radio en via digitale media.
Credits:
NATIONALE LOTERIJ
Chief Marketing Officer: Bénédicte Lobelle
Business Management: Michaël Segers & Kris Michiels
Head of Communication: Joke Vermoere
Creative Excellence Management Mieke Vandenbossche
Brand Management: Lauranne Goffaux
Campaign Management: Barbara Dessers
TBWA
CREATIVE TEAM
Chief Creative Officer: Jeroen Bostoen
Creatives: Vital Schippers, Vincent Nivarlet, Bruno Giunta, Julian Lesceux
Digital Creative: Jonas Van Bael
ACCOUNT TEAM
Account Director: Hadoum Ghassab
Account Manager: Lotte Van Heddegem
Account Executive: Elisa Dausimont
STRATEGY
Chief Strategic Officer: Sylvie Dewaele
Strategic Director: Michiel Noens
Strategic Planner: Nick Moors
DESIGN
Designer: Hendrik Everaerts, Estelle Vanduynslager
DTP: Caroline Stiernet
POST-PRODUCTION COMPANY: MAKE
Head of Production: Mieke Vandewalle
Producer: Cindy De Mooter
Post-producer: Leslie Verbiest
Editor: Liesbeth Smets, Pierre Mailly
Sound Producer: Raf Cyran
Sound engineers: Jan Pollet & Gwenn Nicolay
MUSIC
Music/Orkest: De Munt / La Monnaie
Algemeen Directeur: Peter De Caluwe
MEDIA
Media Agency: Initiative
Media Planner: Frederic VandeWerve
Digital Planner: Yaël Hackier
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]