EuroMillions en TBWA gaan voor een gezellige picknick


euromillions

Crea / News

euromillionsMet de nieuwe superdraw campagne van EuroMillions gaat TBWA opnieuw op pad met de sympathieke miljonair ‘Paul’. Nadat hij in de vorige televisiespot een bezoekje bracht aan de rommelmarkt waar hij zijn inboedel te koop zette, gaat hij deze keer naar het park voor een gezellige picknick met zijn vriendin. Maar het wordt geen alledaags uitstapje zo blijkt… Op Youtube zien we Paul dan weer in een leuke preroll. In een picknickmand gaat hij op zoek naar toffe dingen om zijn date te entertainen. Hier verrast hij de kijker door telkens een nieuw, onwaarschijnlijk object uit zijn mand te halen. Waaronder ook de uitzonderlijke jackpot. Benieuwd welk bedrag er uit de mand komt? En op straat kan je Paul tegenkomen op digitale billboards waar hij met zijn nieuwste speeltje, een drone, de prijzenpot tevoorschijn haalt.

Ontdek de nieuwe campagne vanaf deze week op televisie en volg Pauls verhaal verder mee via social media.

Credits:

Client: Joke Vermoere, Lauranne Goffaux, Barbara Dessers
Creative Director: Jeroen Bostoen
Accounts: Cynthia Gomez, Joachim François, Yolanda Lopez, Quentin Couturier

CREATION
Sven Pede - Louise Windels

PRODUCTION
TVC
RTV Producer: Mieke Vandewalle & Cindy De Mooter
Production Company:  CAVIAR
Executive producer: Ilse Joye
Producer: Geert De Wachter
Director: Los Perez
DOP:  Jose Luis Bernal
Post-Production: SAKE
Offline edit:  Helena Overlaet-Michiels
Online edit:  Enzo Piccinato
Sound ingeneer:  Jan Pollet & Arne De Beyler
Colorgrading:  Olivier Ogneux

SOCIAL
RTV Producer: Mieke Vandewalle & Annemie Decorte
Production Company:  SAKE
Executive producer: Annemie Decorte & Toon Vandenbranden
Director/DOP: Toon Vandenbranden & Xavier Pouleur
Post-Production: SAKE
Off en online edit:  Xavier Pouleur