Voor het eerst in 25 jaar laat Europabank van zich horen op de radio. Gutzandglory bezorgde de bank - die deel uitmaakt van de Crelan groep - een nieuwe strategische positionering, met bijhorende baseline. Voor het nieuwe communicatieplan startte het bij de producten voor professionelen.
In een serie radiospotjes richt Europabank zich tot ondernemers. De spots tonen aan dat de Europabank - in tegenstelling tot vele grootbanken - de dromen van ondernemers wél durft waar te maken - ondanks de twijfels van bezorgde vaders of nerveuze echtgenoten. De radiocampagne ondersteunt de investeringskredieten en financiële leasings van Europabank met een aanstekelijk stukje percussie en loopt momenteel op Studio Brussel, Q-Music en Joe FM.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]