Europabank gaat op antenne

Voor het eerst in 25 jaar laat Europabank van zich horen op de radio. Gutzandglory bezorgde de bank - die deel uitmaakt van de Crelan groep - een nieuwe strategische positionering, met bijhorende baseline. Voor het nieuwe communicatieplan startte het bij de producten voor professionelen.
In een serie radiospotjes richt Europabank zich tot ondernemers. De spots tonen aan dat de Europabank - in tegenstelling tot vele grootbanken - de dromen van ondernemers wél durft waar te maken - ondanks de twijfels van bezorgde vaders of nerveuze echtgenoten. De radiocampagne ondersteunt de investeringskredieten en financiële leasings van Europabank met een aanstekelijk stukje percussie en loopt momenteel op Studio Brussel, Q-Music en Joe FM.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]