Een dik jaar geleden deed Marks & Spencer zijn herintrede op de Belgische retailmarkt, met name aan de Guldenvlieslaan in Brussel. Het ooit oubollige Britse merk werd veel eigentijdser en zelfs trendy en dat verleidde de Britten om een tweede aanval op het Europese vasteland te ondernemen. Maar de rentabiliteit bleef achter, blijkbaar, en Marks & Spencer plooit zich alweer terug op de Britse markt (waar overigens ook een aantal winkels de deuren zullen sluiten).
En Red Market? Dat soft discount-enseigne van Delhaize heeft zijn ambities nooit echt kunnen waarmaken (concurrent Carrefour probeert iets gelijkaardigs met het enseigne easy). Red Market ruimt nu plaats, de winkels worden 'gewone' Delhaizes. En intussen blijven we natuurlijk benieuwd naar de manier welk enseignebeleid Delhaize en Albert Heijn in ons land de komende jaren zullen voeren. De afschaffing van Red Market is al een eerste stap in een stroomlijning van de activiteiten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]