EXKi en SOS Faim blikken terug

In onderstaand gesprek (in het Frans) kijken Nicolas Steisel, mede-oprichter van de gezonde restaurantketen EXki, en Joëlle Scoriels, ambassadrice van SOS Faim, met trots terug op hun samenwerking. « Die kwam er door een reis in Bolivië, omdat onze koffie van daar komt. Daar kwamen we voor het eerst in aanraking met ngo SOS Faim », vertelt Steisel. « Waarom EXKi precies voor hen koos », vraagt Scoriels zich af? « Omdat ze doeltreffend zijn, en dat is in de wereld van ontwikkelingshulp jammer genoeg niet het geval. Bovendien willen we ervoor zorgen dat boeren die onze koffie maken in goede omstandigheden kunnen werken. Ja, ik zou het elke onderneming aanraden om zich in te zetten voor SOS Faim. »
Verder blikken Steisel en Scoriels ook terug op de eerste editie van de Hunger Race op 9 juli vorige zomer. De wedstrijd, die ze organiseerden tegen honger in de wereld, leverde SOS Faim meer dan 8000 euro op. « De Hunger Race was een fantastisch evenement, een echte uitdaging », klinkt het bij Steisel, die zelf ook deelnam. « In 2017 willen we hier graag mee verdergaan, daarom dus organiseren we een tweede editie op 8 juli 2017. »
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]