In onderstaand gesprek (in het Frans) kijken Nicolas Steisel, mede-oprichter van de gezonde restaurantketen EXki, en Joëlle Scoriels, ambassadrice van SOS Faim, met trots terug op hun samenwerking. « Die kwam er door een reis in Bolivië, omdat onze koffie van daar komt. Daar kwamen we voor het eerst in aanraking met ngo SOS Faim », vertelt Steisel. « Waarom EXKi precies voor hen koos », vraagt Scoriels zich af? « Omdat ze doeltreffend zijn, en dat is in de wereld van ontwikkelingshulp jammer genoeg niet het geval. Bovendien willen we ervoor zorgen dat boeren die onze koffie maken in goede omstandigheden kunnen werken. Ja, ik zou het elke onderneming aanraden om zich in te zetten voor SOS Faim. »
Verder blikken Steisel en Scoriels ook terug op de eerste editie van de Hunger Race op 9 juli vorige zomer. De wedstrijd, die ze organiseerden tegen honger in de wereld, leverde SOS Faim meer dan 8000 euro op. « De Hunger Race was een fantastisch evenement, een echte uitdaging », klinkt het bij Steisel, die zelf ook deelnam. « In 2017 willen we hier graag mee verdergaan, daarom dus organiseren we een tweede editie op 8 juli 2017. »
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]