Nalu heeft 12 jaar na de lancering een nieuwe variant, het in Brussel ontwikkelde Exotic Nalu. Het nieuwe drankje werd bedacht in het Coca-Cola R&D-lab in Anderlecht, wordt geproduceerd in Gent en wordt (voorlopig ?) enkel in België en Luxemburg aan de man gebracht. The Manifest ontwikkelde een speelse maar stevige lanceringscampagne in het Nederlands en in het Frans, met vier verschillende radiospots, bannering en Abribus (vanaf morgen 16 juni in het straatbeeld te zien). De campagne speelt onder meer in op de naderende vakantieperiode : ‘Ben je aan vakantie toe ? Je dosis anti-moe : Exotic Nalu.’ Ook de file, vermoeidheid of gewoon je baas kunnen je parten spelen. Telkens één antwoord : Exotic Nalu !
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]