Nalu heeft 12 jaar na de lancering een nieuwe variant, het in Brussel ontwikkelde Exotic Nalu. Het nieuwe drankje werd bedacht in het Coca-Cola R&D-lab in Anderlecht, wordt geproduceerd in Gent en wordt (voorlopig ?) enkel in België en Luxemburg aan de man gebracht. The Manifest ontwikkelde een speelse maar stevige lanceringscampagne in het Nederlands en in het Frans, met vier verschillende radiospots, bannering en Abribus (vanaf morgen 16 juni in het straatbeeld te zien). De campagne speelt onder meer in op de naderende vakantieperiode : ‘Ben je aan vakantie toe ? Je dosis anti-moe : Exotic Nalu.’ Ook de file, vermoeidheid of gewoon je baas kunnen je parten spelen. Telkens één antwoord : Exotic Nalu !
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]