Nalu heeft 12 jaar na de lancering een nieuwe variant, het in Brussel ontwikkelde Exotic Nalu. Het nieuwe drankje werd bedacht in het Coca-Cola R&D-lab in Anderlecht, wordt geproduceerd in Gent en wordt (voorlopig ?) enkel in België en Luxemburg aan de man gebracht. The Manifest ontwikkelde een speelse maar stevige lanceringscampagne in het Nederlands en in het Frans, met vier verschillende radiospots, bannering en Abribus (vanaf morgen 16 juni in het straatbeeld te zien). De campagne speelt onder meer in op de naderende vakantieperiode : ‘Ben je aan vakantie toe ? Je dosis anti-moe : Exotic Nalu.’ Ook de file, vermoeidheid of gewoon je baas kunnen je parten spelen. Telkens één antwoord : Exotic Nalu !
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]