Expect more van Prophets

Na een pitch met zes bureaus koos Thomas More voor Prophets voor de facelift van de merkidentiteit en de eerstvolgende rekruteringscampagne. De afgelopen drie jaar werd vooral geïnvesteerd in de naamsbekendheid van de jonge fusiehogeschool. Nu de hogeschoolnaam voldoende gekend is, lijkt de tijd rijp om te laten zien waar ze voor staat. Dat betekent: zowel het hoofdmerk en de baseline “expect more” verder invullen als de opleidingen meer smoel geven. Prophets begint met het opfrissen van het merk en het versterken van de eigen identiteit van alle opleidingen, om tegen eind van het jaar de eerste online- en offline-acties van de geïntegreerde scholierencampagne uit te rollen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]