Na een pitch met zes bureaus koos Thomas More voor Prophets voor de facelift van de merkidentiteit en de eerstvolgende rekruteringscampagne. De afgelopen drie jaar werd vooral geïnvesteerd in de naamsbekendheid van de jonge fusiehogeschool. Nu de hogeschoolnaam voldoende gekend is, lijkt de tijd rijp om te laten zien waar ze voor staat. Dat betekent: zowel het hoofdmerk en de baseline “expect more” verder invullen als de opleidingen meer smoel geven. Prophets begint met het opfrissen van het merk en het versterken van de eigen identiteit van alle opleidingen, om tegen eind van het jaar de eerste online- en offline-acties van de geïntegreerde scholierencampagne uit te rollen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]