De in 2021 gestarte samenwerking tussen .becoming en Multipharma wordt mooi voortgezet met de rebranding van Multipharma-huismerk. Een samenwerking tussen de coöperatie en haar communicatiebureau! “Zowat het hele bureau was betrokken bij dit project. Zowel bij de brand platform, het ontwerp van de nieuwe verpakkingen en de communicatiecampagne. Dat bewijst dat wij aan onze klanten een volledige service kunnen aanbieden. Vanaf de productcreatie tot en met de communicatie”, legt Julien Riviezzo, Executive Creative Director van .becoming uit.
Het nieuwe ontwerp van de verpakking van het merk zal ook gecombineerd worden met een communicatiecampagne met een sterke boodschap: “We hebben met onze expertise producten gemaakt voor iedereen.” Voor Multipharma is de campagne bedoeld om de producten beter bekend te maken bij de klanten en om hun positionering te versterken via het eigen merk. Het eigen huismerk is gecreëerd uit de expertise van Multipharma en haar apothekers. De campagne combineert deze directe communicatie met een vleugje humor.
De campagne start vanaf oktober en zal te zien zijn in de verkooppunten, via DOOH, op sociale media en online.
CREDITS:
Klant: Christophe Burre, Pierre-Antoine Van Wijmeersch, Nathalie Marissal & Lien Bruyland
ADVERTISING
Creatief directeur: Julien Riviezzo
Creatie: Carmelo Giugno & Elmer Tazartez
Accounts: Sandra Wille & Alizée Clermont
DTP: François Borsu
Fotografie: Antoine Melis
Montage: Delaprod
PACKAGING DESIGN
Strategy & Design Leader: Greet Vanoppen
Creatie: Dimitri Castrique & Fabrice Kotulski
Accounts: Veerle Castermans & Cathy Clément