Extra Time en mortierbrigade klaar voor Play-offs

De Play-offs, de grande finale van de Belgische voetbalcompetitie, zijn aangebroken. En dan durft de fanatieke voetbalsupporter al eens zijn rede verliezen of toch iets minder neutraal naar de match kijken. Gelukkig schakelt ook Extra Time tijdens de Play-offs iedere maandag een versnelling hoger. Tijdens de Play-offs analyseren ze alle wedstrijden tot op het bot. En dan kan zelfs de ferventste supporter al eens van mening veranderen.
Dat is het uitgangspunt van de nieuwste radiocampagne van mortierbrigade voor Extra Time tijdens de play-offs. Je uitgesproken - of eerder uitgeschreeuwde- mening tijdens of na de match kan al eens wat Extra Time gebruiken. En wie weet wordt die mening door de verlichtende inzichten van Filip Joos of Jan Mulder zelfs helemaal door elkaar gehaald.
Credits
Agency: mortierbrigade
Client: Canvas (VRT)
Contacts: Bob Madou, Griet Verbruggen, Reinhilde Weyns
Creative Direction: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Copywriter: Kwint De Meyer
Art Director: Willem De Wachter
Agency Producer: Lore Meert
Radio production: Sonicville
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]