Extra Time en mortierbrigade klaar voor Play-offs

Extra-Time

Crea / News

Extra-TimeDe Play-offs, de grande finale van de Belgische voetbalcompetitie, zijn aangebroken. En dan durft de fanatieke voetbalsupporter al eens zijn rede verliezen of toch iets minder neutraal naar de match kijken. Gelukkig schakelt ook Extra Time tijdens de Play-offs iedere maandag een versnelling hoger. Tijdens de Play-offs analyseren ze alle wedstrijden tot op het bot. En dan kan zelfs de ferventste supporter al eens van mening veranderen.

Dat is het uitgangspunt van de nieuwste radiocampagne van mortierbrigade voor Extra Time tijdens de play-offs. Je uitgesproken - of eerder uitgeschreeuwde- mening tijdens of na de match kan al eens wat Extra Time gebruiken. En wie weet wordt die mening door de verlichtende inzichten van Filip Joos of Jan Mulder zelfs helemaal door elkaar gehaald.

 

Credits

Agency: mortierbrigade

Client: Canvas (VRT)

Contacts: Bob Madou, Griet Verbruggen, Reinhilde Weyns

Creative Direction: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster

Copywriter: Kwint De Meyer

Art Director: Willem De Wachter

Agency Producer: Lore Meert

Radio production: Sonicville