Extra Time en mortierbrigade klaar voor Play-offs

De Play-offs, de grande finale van de Belgische voetbalcompetitie, zijn aangebroken. En dan durft de fanatieke voetbalsupporter al eens zijn rede verliezen of toch iets minder neutraal naar de match kijken. Gelukkig schakelt ook Extra Time tijdens de Play-offs iedere maandag een versnelling hoger. Tijdens de Play-offs analyseren ze alle wedstrijden tot op het bot. En dan kan zelfs de ferventste supporter al eens van mening veranderen.
Dat is het uitgangspunt van de nieuwste radiocampagne van mortierbrigade voor Extra Time tijdens de play-offs. Je uitgesproken - of eerder uitgeschreeuwde- mening tijdens of na de match kan al eens wat Extra Time gebruiken. En wie weet wordt die mening door de verlichtende inzichten van Filip Joos of Jan Mulder zelfs helemaal door elkaar gehaald.
Credits
Agency: mortierbrigade
Client: Canvas (VRT)
Contacts: Bob Madou, Griet Verbruggen, Reinhilde Weyns
Creative Direction: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Copywriter: Kwint De Meyer
Art Director: Willem De Wachter
Agency Producer: Lore Meert
Radio production: Sonicville
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]