Vorige maand bracht de Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas tienduizenden technologiefans bij elkaar. Onder hen Fabrice Massin, chief transformation & digital officer bij RTL. Hij keert terug naar België met een handvol nieuwe ideeën, die hij op 26 november in de Club van Lotharingen met ons wil delen. Tijdens de gewoonlijke BMMA Lunch zal hij het hebben over AI, mobiliteit, IoT, platforms en onze Heilige Graal content, en wat zij zullen betekenen voor marketing. De man achter Auvio, het digitale platform van RTL, zal worden uitgedaagd door het publiek in de vorm van een open dialoog. Klaar voor een digitale duik in de toekomst? Inschrijven kan via de website van de BMMA.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]