Vorige maand bracht de Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas tienduizenden technologiefans bij elkaar. Onder hen Fabrice Massin, chief transformation & digital officer bij RTL. Hij keert terug naar België met een handvol nieuwe ideeën, die hij op 26 november in de Club van Lotharingen met ons wil delen. Tijdens de gewoonlijke BMMA Lunch zal hij het hebben over AI, mobiliteit, IoT, platforms en onze Heilige Graal content, en wat zij zullen betekenen voor marketing. De man achter Auvio, het digitale platform van RTL, zal worden uitgedaagd door het publiek in de vorm van een open dialoog. Klaar voor een digitale duik in de toekomst? Inschrijven kan via de website van de BMMA.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]