Fabrice Massin keert terug van Las Vegas en neemt mee...
Vorige maand bracht de Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas tienduizenden technologiefans bij elkaar. Onder hen Fabrice Massin, chief transformation & digital officer bij RTL. Hij keert terug naar België met een handvol nieuwe ideeën, die hij op 26 november in de Club van Lotharingen met ons wil delen. Tijdens de gewoonlijke BMMA Lunch zal hij het hebben over AI, mobiliteit, IoT, platforms en onze Heilige Graal content, en wat zij zullen betekenen voor marketing. De man achter Auvio, het digitale platform van RTL, zal worden uitgedaagd door het publiek in de vorm van een open dialoog. Klaar voor een digitale duik in de toekomst? Inschrijven kan via de website van de BMMA.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]