Drie weken geleden is Facebook’s eigen videodienst, Facebook Watch, wereldwijd uitgerold. Nu introduceert Facebook in 21 landen Ad Breaks, een eerste update waardoor het voor mediapartijen en videoproducenten inkomsten kunnen genereren met de video’s die ze delen. Telkens wanneer een Ad Break wordt weergegeven – voorafgaand aan de video, tijdens de video of direct onder de video – verdient de mediapartij of videomaker een deel van de resulterende advertentie-inkomsten. Elke mediapartij kan hier zien en leren wat zij moet doen om in aanmerking te komen voor Ad Breaks.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]