Drie weken geleden is Facebook’s eigen videodienst, Facebook Watch, wereldwijd uitgerold. Nu introduceert Facebook in 21 landen Ad Breaks, een eerste update waardoor het voor mediapartijen en videoproducenten inkomsten kunnen genereren met de video’s die ze delen. Telkens wanneer een Ad Break wordt weergegeven – voorafgaand aan de video, tijdens de video of direct onder de video – verdient de mediapartij of videomaker een deel van de resulterende advertentie-inkomsten. Elke mediapartij kan hier zien en leren wat zij moet doen om in aanmerking te komen voor Ad Breaks.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]