Na de aankondiging van de samenwerking in maart lanceerde Famous eind mei zijn eerste campagne voor Quick-Step. De afgelopen weken werkte het bureau aan de creatie van een imagocampagne die zich vertaalde in een televisiespot, een YouTube-video en een printadvertentie. De campagne moet ook buiten onze landsgrenzen Quick-Step’s awareness versterken. De televisiespot wordt uitgezonden in Spanje, Frankrijk en Groot-Brittannië. Daarnaast werden er ook aangepaste taalversies voor andere Europese landen voorzien om te verspreiden via YouTube. Het geheel wordt ondersteund met een printcampagne.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]