Famous danst de quickstep

Na de aankondiging van de samenwerking in maart lanceerde Famous eind mei zijn eerste campagne voor Quick-Step. De afgelopen weken werkte het bureau aan de creatie van een imagocampagne die zich vertaalde in een televisiespot, een YouTube-video en een printadvertentie. De campagne moet ook buiten onze landsgrenzen Quick-Step’s awareness versterken. De televisiespot wordt uitgezonden in Spanje, Frankrijk en Groot-Brittannië. Daarnaast werden er ook aangepaste taalversies voor andere Europese landen voorzien om te verspreiden via YouTube. Het geheel wordt ondersteund met een printcampagne.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]