Famous en Vlam sturen Vlamingen naar de frituur
Onze frietkotcultuur werd niet voor niets opgenomen in de lijst van Immaterieel Cultureel Erfgoed: Vlamingen - en bij uitbreiding Belgen - zijn dol op de lekkere frietjes van de frituur. Maar toch zijn er mensen die daar door omstandigheden niet geraken. Omdat Vlam hen niet aan hun lot wil overlaten, lanceert het in samenwerking met Famous tijdens de 'Week van de Friet', die van 23 tot 29 november loopt, een melodramatische campagne. Via die weg kunnen vrienden elkaar op een toffe en persoonlijke manier uitnodigen om samen naar de frituur te gaan.
Koen Van Impe is het gezicht van de campagne. In een televisiespot roept hij Vlamingen op om mensen die niet naar de frituur geraken tijdens de 'Week van de Friet' te steunen en hen te trakteren op een pak lekkere frietjes. Ook online speelt Van Impe de hoofdrol in drie grappige en totaal absurde filmpjes die je kan gebruiken om iemand heel persoonlijk uit te nodigen om samen frietjes te gaan eten in jouw of zijn/haar favoriete frituur. Je kan de filmpjes personaliseren en vervolgens versturen via www.weekvandefriet.be. Selfies die je neemt in de frituur, of met een pakje frieten, en op sociale media deelt met vermelding #selfriet worden op de campagnewebsite gedeeld. De orgineelste #Selfriet wint een jaar lang gratis frietjes van de frituur.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]