Famous en Vlam sturen Vlamingen naar de frituur

Onze frietkotcultuur werd niet voor niets opgenomen in de lijst van Immaterieel Cultureel Erfgoed: Vlamingen - en bij uitbreiding Belgen - zijn dol op de lekkere frietjes van de frituur. Maar toch zijn er mensen die daar door omstandigheden niet geraken. Omdat Vlam hen niet aan hun lot wil overlaten, lanceert het in samenwerking met Famous tijdens de 'Week van de Friet', die van 23 tot 29 november loopt, een melodramatische campagne. Via die weg kunnen vrienden elkaar op een toffe en persoonlijke manier uitnodigen om samen naar de frituur te gaan.
Koen Van Impe is het gezicht van de campagne. In een televisiespot roept hij Vlamingen op om mensen die niet naar de frituur geraken tijdens de 'Week van de Friet' te steunen en hen te trakteren op een pak lekkere frietjes. Ook online speelt Van Impe de hoofdrol in drie grappige en totaal absurde filmpjes die je kan gebruiken om iemand heel persoonlijk uit te nodigen om samen frietjes te gaan eten in jouw of zijn/haar favoriete frituur. Je kan de filmpjes personaliseren en vervolgens versturen via www.weekvandefriet.be. Selfies die je neemt in de frituur, of met een pakje frieten, en op sociale media deelt met vermelding #selfriet worden op de campagnewebsite gedeeld. De orgineelste #Selfriet wint een jaar lang gratis frietjes van de frituur.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]