Het winnend creatief team dat ons land zal vertegenwoordigen in de prestigieuze Young Lions Film Competition is bekendgemaakt. Proficiat aan Chiara Scherpereel en Jolien Elegeert van Famous!
In de wedstrijd Creative Upgrade die Brightfish in samenwerking met Donald Muylle van Dovy Keukens organiseerde, kregen vijf teams twee weken de tijd om hun script voor een reclamespot eigenhandig uit te werken. In de finale hebben de vijf finalisten hun zelfgemaakte spot voorgesteld en getoond op groot scherm in Kinepolis Brussel. Na een spannende beraadslaging kwam de jury tot een beslissing. Van de vijf finalisten vond de professionele jury dat de spot van Chiara en Jolien de beste creatieve upgrade gaf aan de legendarische reclamespot van Dovy Keukens.
De voltallige jury bestond uit Donald Muylle van Dovy Keukens zelf, Frederik Braem van Brightfish, ex-Cannes Lions winnaars Arnaud Pitz, Eva de Jonckheere, Vanessa Hendrickx, Koen Van Deun, Kwint De Meyer, Ad van Ongeval, Raoul Maris en filmregisseur Tom Willems.
Het winnende team vliegt binnenkort samen met Brightfish naar Cannes om ons land te vertegenwoordigen in de Young Lions Competition, categorie Film. Daar zullen ze opnieuw een script moeten uitwerken, maar dan binnen de 48 uur en in competitie met maar liefst 41 andere landen.
https://vimeo.com/168152846
Het winnende script van Chiara en Jolien zal binnenkort verfilmd worden door Caviar en in het najaar te zien zijn in de bioscoop.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]