Het winnend creatief team dat ons land zal vertegenwoordigen in de prestigieuze Young Lions Film Competition is bekendgemaakt. Proficiat aan Chiara Scherpereel en Jolien Elegeert van Famous!
In de wedstrijd Creative Upgrade die Brightfish in samenwerking met Donald Muylle van Dovy Keukens organiseerde, kregen vijf teams twee weken de tijd om hun script voor een reclamespot eigenhandig uit te werken. In de finale hebben de vijf finalisten hun zelfgemaakte spot voorgesteld en getoond op groot scherm in Kinepolis Brussel. Na een spannende beraadslaging kwam de jury tot een beslissing. Van de vijf finalisten vond de professionele jury dat de spot van Chiara en Jolien de beste creatieve upgrade gaf aan de legendarische reclamespot van Dovy Keukens.
De voltallige jury bestond uit Donald Muylle van Dovy Keukens zelf, Frederik Braem van Brightfish, ex-Cannes Lions winnaars Arnaud Pitz, Eva de Jonckheere, Vanessa Hendrickx, Koen Van Deun, Kwint De Meyer, Ad van Ongeval, Raoul Maris en filmregisseur Tom Willems.
Het winnende team vliegt binnenkort samen met Brightfish naar Cannes om ons land te vertegenwoordigen in de Young Lions Competition, categorie Film. Daar zullen ze opnieuw een script moeten uitwerken, maar dan binnen de 48 uur en in competitie met maar liefst 41 andere landen.
https://vimeo.com/168152846
Het winnende script van Chiara en Jolien zal binnenkort verfilmd worden door Caviar en in het najaar te zien zijn in de bioscoop.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]