Famous maakt nieuwe vrienden

Creatief bureau Famous wil nog meer een businesspartner zijn voor zijn klanten, en richt daarom Famous Friends op: een netwerk van experts dat door een mix van pyschologische-, economische- en communicatieprincipes werkt aan de effectieve groei van ondernemingen. De eerste twee 'nieuwe vrienden' zijn Bossdata en Buyerminds. “In het reclamevak gaat het traditioneel over het opwekken van interesse bij potentiële klanten. Met Famous Friends gaan we nog een paar stappen verder, en begeleiden we consumenten tot aan de effectieve aankoop”, aldus Jonathan Detavernier, Digital Partner bij Famous.
Bossdata is een digital marketing & business intelligence expert. Vanuit on- & offline data gaan zij op zoek naar actionable inzichten om online marketing campagnes tot op de spits te drijven. Dat zorgt voor een media-aanpak die rechtstreeks ent op de business objectieven van de adverteerder.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]