Famous mag begin december twee nieuwe creatieven verwelkomen: Ad Van Ongeval en Jeremie Goldwasser. Goldwasser begon zijn carrière als copywriter bij Y&R en daarna bij McCann. In 2013 vervoegde hij zich bij Duval Guillaume, waar hij een team vormde met Ad Van Ongeval. Die laatste werkte gedurende 6 jaar bij Duval Guillaume, daarvoor was hij een tijd als art director aan de slag bij Air. Daarnaast werkte hij ook als mede-creatieve achter de welbekende TNT 'Push to add drama' spot en heeft hij naast heel wat andere nationale en internationale onderscheidingen 11 Cannes leeuwen in zijn kast staan. De samenwerking tussen beide heren resulteerde vorig jaar al in een bronzen radioleeuw. Hopelijk brengt het Wivinaklooster hen veel goddelijke inspiratie.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]