Famous verwelkomt twee nieuwe creatieven

Famous mag begin december twee nieuwe creatieven verwelkomen: Ad Van Ongeval en Jeremie Goldwasser. Goldwasser begon zijn carrière als copywriter bij Y&R en daarna bij McCann. In 2013 vervoegde hij zich bij Duval Guillaume, waar hij een team vormde met Ad Van Ongeval. Die laatste werkte gedurende 6 jaar bij Duval Guillaume, daarvoor was hij een tijd als art director aan de slag bij Air. Daarnaast werkte hij ook als mede-creatieve achter de welbekende TNT 'Push to add drama' spot en heeft hij naast heel wat andere nationale en internationale onderscheidingen 11 Cannes leeuwen in zijn kast staan. De samenwerking tussen beide heren resulteerde vorig jaar al in een bronzen radioleeuw. Hopelijk brengt het Wivinaklooster hen veel goddelijke inspiratie.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]