Famous verwelkomt twee nieuwe creatieven
Famous mag begin december twee nieuwe creatieven verwelkomen: Ad Van Ongeval en Jeremie Goldwasser. Goldwasser begon zijn carrière als copywriter bij Y&R en daarna bij McCann. In 2013 vervoegde hij zich bij Duval Guillaume, waar hij een team vormde met Ad Van Ongeval. Die laatste werkte gedurende 6 jaar bij Duval Guillaume, daarvoor was hij een tijd als art director aan de slag bij Air. Daarnaast werkte hij ook als mede-creatieve achter de welbekende TNT 'Push to add drama' spot en heeft hij naast heel wat andere nationale en internationale onderscheidingen 11 Cannes leeuwen in zijn kast staan. De samenwerking tussen beide heren resulteerde vorig jaar al in een bronzen radioleeuw. Hopelijk brengt het Wivinaklooster hen veel goddelijke inspiratie.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]