Famous verzorgt de comeback van Nagelmackers
Zoals gisteren al bericht zal Bank Nagelmackers de nieuwe naam worden voor Delta Lloyd Bank België. Daarmee maakt Nagelmackers officieel haar rentree op de Belgische markt, want de Luikse bank bestaat al sinds 1747, maar werd in 2005 opgeslorpt door Delta Lloyd. Sindsdien werd de naam enkel nog gebruikt voor private banking.
Na tien jaar afwezigheid maakt het merk nu een comeback met een nieuwe campagne en een volledig nieuwe huisstijl, ontworpen door Famous. Het reclamebureau stond in voor de nieuwe merkpositionering waaronder de nieuwe missie, het imago van het merk, het logo en de bijhorende nieuwe visuele identiteit, en werkte vervolgens een volledige campagne uit. Daarbij wordt ingespeeld op het bijgeloof waarin iedereen wel eens zijn hoop stelt om een droom te realiseren, want Nagelmackers wil niets aan het toeval overlaten als het gaat over het realiseren van de dromen van haar klanten.
De campagne wordt vandaag 5 oktober gelanceerd en zal bestaan uit een televisiespot, een radiospot en een printcampagne.
https://www.youtube.com/watch?v=-v7DXgU0SCk
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]