Famous zet NMBS op juiste spoor

Vanaf 1 januari 2016 wordt creatief bureau Famous de nieuwe communicatiepartner van NMBS/SNCB. Famous lost Air af en haalde het in de laatste ronde van BBDO en Boondoggle. Famous kon de jury overtuigen met een strategie die rigoureus in alle digitale en klassieke kanalen werd doorgetrokken. De competitie was wellicht een van de grootste van dit jaar binnen de Belgische reclamewereld.
Sabine Jonckheere, commercieel directeur van de NMBS : “De NMBS staat voor grote uitdagingen. In een moeilijke financiële context moeten we de kwaliteit van onze taken als openbare dienst blijven verzekeren. Daarnaast moeten we ons ook voorbereiden op de komende liberalisering. We zagen in Famous de beste partner om ons merk te herpositioneren en te versterken op basis van een nieuwe marketingstrategie die staat voor klantgerichtheid en moderniteit. ”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]