FamousGrey Digital, het digitale expertisecentrum van FamousGrey, blijft groeien. Na tal van succesvolle digitale campagnes voor klanten als Volvo, Visit.Brussels en Bite Back blijven de projecten toestromen. Daarom breidt het team uit met vier nieuwe mensen: Sacha Lempereur als creative designer, Sara De Vocht als social media manager en digital copywriter, Florian Hoffreumon als digital account en tot slot start ook Wies Dickens in augustus als junior digital strateeg en UX-designer: "Stuk voor stuk sterke profielen die de creatieve digitale campagnes van FamousGrey extra kracht kunnen geven, maar ook zelf projecten van A tot Z kunnen ontwikkelen, opvolgen en monitoren om zo tot een optimaal en efficiënt resultaat te komen."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]