FamousGrey Digital trekt nieuwe profielen aan

News / People

FamousGrey DigitalFamousGrey Digital, het digitale expertisecentrum van FamousGrey, blijft groeien. Na tal van succesvolle digitale campagnes voor klanten als Volvo, Visit.Brussels en Bite Back blijven de projecten toestromen. Daarom breidt het team uit met vier nieuwe mensen: Sacha Lempereur als creative designer, Sara De Vocht als social media manager en digital copywriter, Florian Hoffreumon als digital account en tot slot start ook Wies Dickens in augustus als junior digital strateeg en UX-designer: "Stuk voor stuk sterke profielen die de creatieve digitale campagnes van FamousGrey extra kracht kunnen geven, maar ook zelf projecten van A tot Z kunnen ontwikkelen, opvolgen en monitoren om zo tot een optimaal en efficiënt resultaat te komen."

Sacha Lempereur is een creatief designer in hart en nieren. Alles wat hij doet en maakt ademt esthetiek uit. Dankzij zijn ervaring bij onder andere Digitas Belgium, Tapptic & Evo Group feat 1md hebben UI design, video en graphic design geen enkel geheim meer voor hem. Sara De Vocht weet op haar beurt als geen ander hoe je een copy pakkend en activerend schrijft. Ze leerde de kneepjes van het vak bij het online nieuwsplatform Newsmonkey waar ze instond voor de social media content. Wies Dickens liep in het voorjaar van 2019 enkele maanden stage bij het team van FamousGrey Digital en kreeg de smaak te pakken. Hij versterkt het team met zijn UX skills vanaf augustus. Florian Hoffreumon heeft de eer om als digital account al deze digitale talenten te stroomlijnen en te coördineren. Iets wat hij in het verleden ook al deed bij onder andere Digitas en Havas.