De Amerikaanse verkiezingsstrijd is volop aan de gang en de presidentskandidaten genieten heel wat media-aandacht. Welke betekenis schuilt er achter de kledingkeuze van Hillary en wat is het geheim achter de veelbesproken haardos van Trump? Het zijn vragen die leven op sociale media en in de pers, maar niet bepaald helpen de echte inzet van deze verkiezingen te begrijpen. Daarom kijken De Tijd & L’Echo verder dan het Amerikaanse theater en focussen ze op de essentie en gevolgen van deze verkiezingsuitslag. FamousGrey bedacht hiervoor een nieuwe campagne met drie advertenties en een bannering campagne.
FamousGrey ontwikkelde een originele campagne over het thema van de Amerikaanse presidentsverkiezingen. De advertenties en banners trekken de aandacht met in de media veelbesproken en voor de hand liggende clichés die De Tijd & L’Echo aan zich voorbij laten gaan. Zij kijken verder dan het theater door te focussen op aan wat Europa zich kan verwachten vanaf 8 november. FamousGrey bedacht drie advertenties en een bijhorende bannering campagne. De derde en laatste is deze week te zien in De Tijd & L’Echo.
Credits
Client: Mediafin (De Tijd / L’Echo)
Client contacts: Katleen Mertens
Agency: FamousGrey
Executive CD: Katrien Bottez
Creative Team: Tom Jacobs & Stephen Walckiers
Copywriter : Anne-Cecile Collignon
Project Manager: Katrien Crabbe
Business Director: Janpieter Mels
Development: Arno Van Biesen
Design: Ken Wuytack
DTP : Emilie Boudart
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]