Geen clichés voor FamousGrey, De Tijd & L’Echo

Crea / News

3128_MED_AP_MM2
De Amerikaanse verkiezingsstrijd is volop aan de gang en de presidentskandidaten genieten heel wat media-aandacht. Welke betekenis schuilt er achter de kledingkeuze van Hillary en wat is het geheim achter de veelbesproken haardos van Trump? Het zijn vragen die leven op sociale media en in de pers, maar niet bepaald helpen de echte inzet van deze verkiezingen te begrijpen. Daarom kijken De Tijd & L’Echo verder dan het Amerikaanse theater en focussen ze op de essentie en gevolgen van deze verkiezingsuitslag. FamousGrey bedacht hiervoor een nieuwe campagne met drie advertenties en een bannering campagne.

3128_MED_AP_MMFamousGrey ontwikkelde een originele campagne over het thema van de Amerikaanse presidentsverkiezingen. De advertenties en banners trekken de aandacht met in de media veelbesproken en voor de hand liggende clichés die De Tijd & L’Echo aan zich voorbij laten gaan. Zij kijken verder dan het theater door te focussen op aan wat Europa zich kan verwachten vanaf 8 november. FamousGrey bedacht drie advertenties en een bijhorende bannering campagne. De derde en laatste is deze week te zien in De Tijd & L’Echo.

3128_MED_AP_MM3

Credits

Client: Mediafin (De Tijd / L’Echo)

Client contacts: Katleen Mertens

Agency: FamousGrey

Executive CD: Katrien Bottez

Creative Team: Tom Jacobs & Stephen Walckiers

Copywriter : Anne-Cecile Collignon

Project Manager: Katrien Crabbe

Business Director: Janpieter Mels

Development: Arno Van Biesen

Design: Ken Wuytack

DTP : Emilie Boudart