Geen clichés voor FamousGrey, De Tijd & L’Echo
De Amerikaanse verkiezingsstrijd is volop aan de gang en de presidentskandidaten genieten heel wat media-aandacht. Welke betekenis schuilt er achter de kledingkeuze van Hillary en wat is het geheim achter de veelbesproken haardos van Trump? Het zijn vragen die leven op sociale media en in de pers, maar niet bepaald helpen de echte inzet van deze verkiezingen te begrijpen. Daarom kijken De Tijd & L’Echo verder dan het Amerikaanse theater en focussen ze op de essentie en gevolgen van deze verkiezingsuitslag. FamousGrey bedacht hiervoor een nieuwe campagne met drie advertenties en een bannering campagne.
FamousGrey ontwikkelde een originele campagne over het thema van de Amerikaanse presidentsverkiezingen. De advertenties en banners trekken de aandacht met in de media veelbesproken en voor de hand liggende clichés die De Tijd & L’Echo aan zich voorbij laten gaan. Zij kijken verder dan het theater door te focussen op aan wat Europa zich kan verwachten vanaf 8 november. FamousGrey bedacht drie advertenties en een bijhorende bannering campagne. De derde en laatste is deze week te zien in De Tijd & L’Echo.
Credits
Client: Mediafin (De Tijd / L’Echo)
Client contacts: Katleen Mertens
Agency: FamousGrey
Executive CD: Katrien Bottez
Creative Team: Tom Jacobs & Stephen Walckiers
Copywriter : Anne-Cecile Collignon
Project Manager: Katrien Crabbe
Business Director: Janpieter Mels
Development: Arno Van Biesen
Design: Ken Wuytack
DTP : Emilie Boudart
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]