Op 19 november gaat de Beursrally van De Tijd opnieuw van start. De ideale gelegenheid voor beginnende beleggers om de knepen van het vak te leren. Met de print- en radiocampagne van de Beursrally speelt FamousGrey in op de verschillen tussen de beleggerswereld en de echte wereld. Slogans als “Hier is een plastic zak soms meer waard dan een Louis Vuitton.” en “Hier betaalt u soms meer voor water dan voor champagne.” tonen die verschillen aan. Waar je in de echte wereld meer betaalt voor champagne dan voor water, kan dat op de beurs net omgekeerd zijn.
Credits:
Client: Mediafin
Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens, Stephanie Seynaeve, Sofie De Coker
Agency: FamousGrey
CD: Peter Ampe
Creative Team: Charles-Elie Chauvaux, Eva De Jonckheere
Business Director: Janpieter Mels
Account manager: Katrien Crabbe
Project manager: Lies Bernaer
PR Manager: Laure Vandeghinste
Media planner : Jonas Sprengers, Sam Khokhar
RTV-producer: Tina De Pauw
Soundstudio: FamousGrey Productions
Sound engineer : Eli Sundermann
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]