Op 19 november gaat de Beursrally van De Tijd opnieuw van start. De ideale gelegenheid voor beginnende beleggers om de knepen van het vak te leren. Met de print- en radiocampagne van de Beursrally speelt FamousGrey in op de verschillen tussen de beleggerswereld en de echte wereld. Slogans als “Hier is een plastic zak soms meer waard dan een Louis Vuitton.” en “Hier betaalt u soms meer voor water dan voor champagne.” tonen die verschillen aan. Waar je in de echte wereld meer betaalt voor champagne dan voor water, kan dat op de beurs net omgekeerd zijn.
Credits:
Client: Mediafin
Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens, Stephanie Seynaeve, Sofie De Coker
Agency: FamousGrey
CD: Peter Ampe
Creative Team: Charles-Elie Chauvaux, Eva De Jonckheere
Business Director: Janpieter Mels
Account manager: Katrien Crabbe
Project manager: Lies Bernaer
PR Manager: Laure Vandeghinste
Media planner : Jonas Sprengers, Sam Khokhar
RTV-producer: Tina De Pauw
Soundstudio: FamousGrey Productions
Sound engineer : Eli Sundermann
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]