FamousGrey en De Tijd racen samen de Beursrally

Crea / News

FamousGrey De TijdOp 19 november gaat de Beursrally van De Tijd opnieuw van start. De ideale gelegenheid voor beginnende beleggers om de knepen van het vak te leren. Met de print- en radiocampagne van de Beursrally speelt FamousGrey in op de verschillen tussen de beleggerswereld en de echte wereld. Slogans als “Hier is een plastic zak soms meer waard dan een Louis Vuitton.” en “Hier betaalt u soms meer voor water dan voor champagne.” tonen die verschillen aan. Waar je in de echte wereld meer betaalt voor champagne dan voor water, kan dat op de beurs net omgekeerd zijn.

Banners, social media posts en een e-mailing moeten iedereen warm maken om deel te nemen aan de Beursrally. De oefenfase van de Beursrally van De Tijd loopt van 5 tot en met 18 november 2018. Op zondag 18 november middernacht worden alle tellers teruggezet naar het startbedrag. Van 19 november 2018 tot en met 25 januari 2019 kunnen de deelnemers meedingen naar de hoofdprijs van 10.000 euro. De Beursrally van De Tijd loopt met de steun
van medirect.be, de fondsenbank.
.
Credits:
Client: Mediafin
Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens, Stephanie Seynaeve, Sofie De Coker
Agency: FamousGrey
CD: Peter Ampe
Creative Team: Charles-Elie Chauvaux, Eva De Jonckheere
Business Director: Janpieter Mels
Account manager: Katrien Crabbe
Project manager: Lies Bernaer
PR Manager: Laure Vandeghinste
Media planner : Jonas Sprengers, Sam Khokhar
RTV-producer: Tina De Pauw
Soundstudio: FamousGrey Productions
Sound engineer : Eli Sundermann