FamousGrey en Helan laten opnieuw de tanden aan het woord

In mei promootten het onafhankelijke ziekenfonds Helan en FamousGrey voor het eerste Dentalia Up, een nieuwe tandverzekering - zie het bericht daarover in PUBNews. De toon werd gezet met video’s en social media-posts waarbij de tanden het woord voerden. Nu gaat de tweede golf van start op de radio.
Opnieuw geeft FamousGrey het woord aan de experts: de tanden zelf. Acteur Tom Van Dyck geeft het beste van zichzelf als de scheve tand, het zwarte gaatje, de voorste tand en de hoektand van een kind. Zo hopen Helan en FamousGrey dat we eindelijk naar onze eigen tanden zullen luisteren, want als die konden spreken, kozen ze voor hun eigen verzekering.
CREDITS
--------------
Client: Helan
Client: Ariane Collard, Sarah Masschelein, Julie van Pee
Agency: FamousGrey
Creative Director: Peter Ampe
Creative team: Lore Heyvaert & Sarah De Blaiser
Account team: Olivia Naudts, Silke Galle, Lies Bernaer
Brand strategist: Aze Van Coillie
Digital Strategist: Wies Dickens, Yarne De Schrijver
Performance manager: Jonas Sprengers
Social creative: Florentien Duquet
Motion designer: Simone Curzi, Sven Vanhee
Graphic Designer: Elsa Gervais
RTV Producer: Birgit D’Hont
Sound Engineer: Mathieu Savenay
Sound coach: Koen Van Deun
VO: Tom Van Dyck
PR agency FamousGrey: Famous Relations
PR contact: Astrid Jacobs, Zoë Cnaepkens
PR agency Helan: Team Lewis
Media agency: Mindshare
Media contact: Johan Putseys, Tina Tribout
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]