FamousGrey en Helan laten opnieuw de tanden aan het woord

Crea / News

In mei promootten het onafhankelijke ziekenfonds Helan en FamousGrey voor het eerste Dentalia Up, een nieuwe tandverzekering - zie het bericht daarover in PUBNews. De toon werd gezet met video’s en social media-posts waarbij de tanden het woord voerden. Nu gaat de tweede golf van start op de radio.

Opnieuw geeft FamousGrey het woord aan de experts: de tanden zelf. Acteur Tom Van Dyck geeft het beste van zichzelf als de scheve tand, het zwarte gaatje, de voorste tand en de hoektand van een kind. Zo hopen Helan en FamousGrey dat we eindelijk naar onze eigen tanden zullen luisteren, want als die konden spreken, kozen ze voor hun eigen verzekering.

 

CREDITS

--------------

Client: Helan
​​Client: Ariane Collard, Sarah Masschelein, Julie van Pee

​Agency: FamousGrey ​
​Creative Director: Peter Ampe
​​Creative team: Lore Heyvaert & Sarah De Blaiser

​Account team: Olivia Naudts, Silke Galle, Lies Bernaer ​
​Brand strategist: Aze Van Coillie
​Digital Strategist: Wies Dickens, Yarne De Schrijver
​Performance manager: Jonas Sprengers
​​Social creative: Florentien Duquet
​Motion designer: Simone Curzi, Sven Vanhee
​Graphic Designer: Elsa Gervais

RTV Producer: Birgit D’Hont
​​Sound Engineer: Mathieu Savenay
​​Sound coach: Koen Van Deun
​​VO: Tom Van Dyck

PR agency FamousGrey: Famous Relations
​PR contact: Astrid Jacobs, Zoë Cnaepkens

PR agency Helan: Team Lewis

Media agency: Mindshare
​​Media contact: Johan Putseys, Tina Tribout