Hospitalia, de hospitalisatieverzekering bij Helan, betaalt meer terug dan enkel de kosten van je ziekenhuisopname: ook alle kosten vooraf (zoals bijvoorbeeld gynaecologische checks bij een zwangerschap) en alle kosten nadien (zoals bijvoorbeeld kinesessies tijdens de revalidatie) worden terugbetaald. En dit tot wel 2 maand voor de opname en tot 6 maand erna.
Dat is vandaag uiterst relevant als je weet dat er alsmaar meer operaties in dagopname gebeuren en de revalidatie thuis steeds langer duurt. 'Helemaal Helan' dus, want een gerust gevoel gedurende je volledig herstel, dat is helemaal welzijn. Daarom vormt Helan jouw beschermlaag vóór, tijdens en na je ziekenhuisopname.
Een beschermlaag die FamousGrey vrij letterlijk nam. Zo werd het icoon van de campagne geïntroduceerd: Bubble Man. Een zorgeloze man, ingewikkeld met bubbelfolie die de fictieve beschermlaag van Helan visualiseert. Waren we allemaal maar zo beschermd. Voor als je weer eens tegen de kast loopt of over het autootje van je zoon glijdt, waardoor je nog eens van de trap valt ook. Of dat is toch waar de beschermlaag van ‘Bubble Man’ voor zorgt in de online video.
Bubble Man staat niet enkel centraal in de online video. Ook in een poppende radiospot hoor je het herkenbare geluid van bubbelfolie terugkeren. We horen hoe hij zorgeloos door het leven gaat omdat zijn hospitalisatieverzekering namelijk veel verder gaat dan zijn ziekenhuisopname waardoor hij ten volle kan genieten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]